270110

Onsdag
Dagen började tidigt för mig denna dag ! Ställde klockan på 8 men låg kvar till 20 i 9 .. Var så trött med tanke på att jag inte kunde sova igår !! Var jätte ledsen, men vet inte riktigt varför.. kanske berodde på mitt samtal med LInnea och Ida på skype igår, var så kul att prata med er men inte så kul att ni ska stanna en månad till, HATA !!
Så jag ringde Daniel och grät och ville att han skulle komma hit, och det gjorde mitt hjärta. Tack !! Känns så skönt att prata med dig baby. Känns inte som att jag har lust att göra något alls längre !
Aja i vilket fall så blir det träning ikväll, sen kommer jag nog skriva en rad till här :)

xoxo




Emma - Skolan igen klockan 1 !!

Kommentarer
Postat av: Nea

Du kan ringa när du vill, det vet du. Detta kommer lösa sig, tur att du har en så fiin pojkvän :)

Love <3

2010-01-27 @ 17:19:30
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja jag vet men det känns så långt härifrån just nu ! Ah det är kanon ! :) Syster <3

2010-01-27 @ 18:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0