260110

Tisdag
Idag har inte hänt så jätte mycket faktiskt! Vaknade brevid min man, som sov här i natt och vi gick upp och gjorde frukost.. Äggröra och rostat bröd , hur gott somhelst ! Vi kollade också på tv en stund och bara umgicks som par brukar göra .. tror jag hihi :). Vi pratade också med Linnea och Ida på skype, alltid lika roligt att se era ansikten, det gör min dag !
Vi åkte till willys och handlade milda sen gjorde vi chokladbollar och drack kaffe.. mycket gott !
I morgon blir det skolan, ska väl bli skönt.. vill ju inte bara gå hemma för det är ju tråååkigt ... NOOOOOOT !

Dagen har varit soft som fan och nu ska jag äta pasta och köttfärssås ! Ikväll kommer öven min papi hem !

Ha de

xoxo

Kommentarer
Postat av: Nea

Du gör min dag ska du veta :) <3

2010-01-26 @ 20:19:46
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0