260110 - 17.56

Japps nu sitter jag här igen, med en massa konstiga känslor som jag inte kan få bukt med !! Vet inte vart jag ska göra av dom så jag spyr ut allting i min blogg, wohoo..
Sen jag skrev sist har det inte hänt speciellt mycket, förutom att vädret bara blir sämre och sämre. jag har också spenderat en hel del tid i min säng då jag har kollat på paraidse hotel och läst i min bok.
Det blir träning ikväll, trodde inte jag skulle orka för jag känner mig inte helt okej.. men nu har jag tagit tag i detta och ska gå :). Behöver nog komma iväg och ha lite roligt !

I morgon blir det skolan som vanligt med projektarbete heeeeela dagen lång och efter skolan var det tänkt att jag skulle åke till Jennifer i Falkenberg för att umgås lite med henne ! :) Annars vet jag faktiskt inte vad som kommer hända, hoppas på något roligt och ovanligt så som ... ?

Saknar också Ida och Linnea helt galet mycket just nu, det är faktiskt skit jobbigt ! Igår blev en natt med lite sömn och en J*vla massa tårar ! Hoppas på att det ska bli ljusare tider snart !




Jennifer :)




Älskar er !! <3

xoxo




Emma - Taggad för nånting just nu !?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman, gumman....vi är fler som saknar...vi kan gråta ihop. Jag finns här för dig när du än vill. Jag sov inte heller speciellt mkt i natt och även om jag sover så ring eller kom... Du får krypa ner brevid mamma, David får gå på soffan. =))

Puss Älskar dig!!

2010-01-27 @ 19:46:10
Postat av: Mammsen

Gumman, gumman vi är fler som saknar, vi kan gråta ihop. Ring eller kom även om jag sover. Du får krypa ner i sängen hos mamma. David får gå på soffan.

Älskar dig!!

Puss

2010-01-27 @ 19:48:02
Postat av: Mammsen

Oj då blev dublett men jag är ju van vid att göra dubletter...hihi puss

2010-01-27 @ 19:48:51
Postat av: Emma

Mami , du är grymt bra !! :) Puss älskar dig !

2010-01-28 @ 14:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0