250110

Måndag
Skolan idag.. inte så slappt som jag har blivit van vid, men några dagar måste ju vara lite hårda ! Började 9.10 med ansvarsfull alkolhantering och avslutade dagen med kulturell orientering vid 17.20.. estetisk verksamhet, får väl skylla mig själv som inte gick på lektionerna i ettan ;).
Skulle haft träning idag, men jag har ganska mycket i skolan så måste fixa några arbeten så jag inte hamnar efter. I morgon är jag ledig, gott som fan! hade religions prov förra veckan och dom som inte fick G måste gå dit och göra omprov, göt för mig att jag fick G ! :)
Händer för övrigt inte så mycket idag, ska väl göra något att äta lite senare hade jag tänkt! ensam i lägenheten som jag är för pappa åkte till vaggeryd för typ 1 timme sen, men kommer hem igen i morgon kväll.
Och för alla som inte visste det saknar jag mina snyggaste brudar i norge, och det värsta är att det bara har gtt en vecka !!!! :(
Ha de bra så länge !

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0