240110

Söndag
Idag har det faktiskt inte hänt ett piss hihi ! Jag och min baby sov hemma hos min Mami i tvååker igår efter att har varit ute HEEELA natten! Det började med att jag satt på Time i tvååker för att vänta på att Anna skulle sluta, efter det så bar det direkt av till cheers å då va klockan redan halv 12, där inne träffade jag både nytt och gammalt folk, som tex Larry och hans galna gäng samt sebbe söder och det föööör cola gänget !! Som vanligt när man är ute med Anna så får man träffa på massa nytt folk denna gången var det hennes kära vänner från kungsäter !! KLOCKREEENA MÄNNISKOR !!!  Sen vid typ halv 2 så ville folket dra sig hemåt å nykter som jag var så ställde jag ju självklart upp ;). Först var det Johan och Kajsa samt Daniel och David.. först hem med Johan och Kajsa till Himle och sen hem med David. Tillbaka till stan för att GEEE med det gamla gänget .. Hammarlind och co. Fy fan vilka skööna människor, tycker absolut att det är läge för fest snart !!! Runt 4 snåret var det dax att köra hemmåt IGEN Först bar det av mot Sörse där Johan Hammarlind skulle av och sedan heeela vägen till rolfstorp där inte så nyktra Ingrid Hammarlind skulle av och sist men inte minst till tvååker.

Vaknade runt kvart över 11 idag, men somnade genast om till två.. för tidigt då med ? Yes, så jag och min baby låg ända till fyra då jag gick in och gjorde frulost på sängen åt han .. Rostade mackor med ost och sylt samt äggröra med stekt bacon , MUMS tycket jag själv hihi !  sen somnade vi visst om igen och låg ända till 10 över 7. och DÄÄR fick jag precis svar på varför jag inte kan sova nu när klockan är 00.10 :)

I morgon blir det skolan samt träning ! Hoippas också på att få slänga några ord via skype till mina kära Gummor i Norge !

Puss så länge och förhoppningsvis godnatt !



SAKNA !!



Puss !

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sis

Saknar dig med ska du veta :) ! Men tiden går fort ;) <3

2010-01-25 @ 13:07:25
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0