130110

Onsdag
Yes, skolan idag.. kändes heölt okej med tanke på att jag fick gjort en del bla. nationella i svenska MUNTLIGT!! :)stolt är jag ! Sen gjorde jag även ett prov i religionen, ganska stport med många svåra ord, men tyckte ändå att det gick ganska bra :) . har ju inte skrivit på ett tag så jag tänkte ladda upp lite bilder från i fredgas när vi först var hos Ida och gjorde oss fina( Jag, LInnea och Ida, även putte och min baby vad där men dom var redan fina :P )  Efter det drog vi vidare till Louise där det var dax för förfest, MYCKET TREVLIGT :) . Sen vidare till Cheers, guldställe som alltid !! :) inget slagsmål dock :P. 

Ikväll blir det träning och ganska mycket sova med tanke på att jag är ganska trött :p. Baby sov hos mig i natt och vi kollade paradise hotel typ heeela natten hihi, busiga som vi var ! I morgon blir det återigen skolan , alltid en fröjd att komma tillbax dit, NOOOOOT!! :@
kan inte heller sluta att tänka på att ida och Linnea åker på måndag, känns förjävligt! Vi var på gekås och handlade mat som dom skulle ha med sig dit och sen började packningen tro det eller ej men väska med all mat vägde 25 kilo, heeelt galet, hihi ! På måndag gäller det älsklingar hoppas ni får det skoj och kommer att sakna mig mycket ! Puss på er <3

Imorgon har jag och baby varit ihop i 11 månader, SINNES! Hoppas det fiars med en puss eller två ;) <3

Här kommer iaf lite bilder sen i fredags 8/1-10



Fredrik och Louise :)

  

Putte, Daniel och Linnea :)



Linnea och Ida :)


Ida och Louise :) <3



Linnea och Ida :) <3



Puss Min Baby <3



RIIIS <3




Kommer sakna er brydz !! <3




Putte och Daniel


Ha de fint

xoxo


Kommentarer
Postat av: RIZ :D

Vi kommer sakna dig satan mycket ! :O

Jag är rädd asså :P. Älskar dig <3

2010-01-13 @ 16:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0