080110

Torsdag
Idag har jag gjort en hel del saker faktiskt :). vaknade runt halv 11 då åt jag frukost och satt vid datan en stund och sen blev det stan  med ida linnea och mats där vi skulle till banken och sätta in pengar till norsken som linnea och ida ska hyra av .. men det gick ju inte för det fattades massa nummer. Efter det så blev det att dra en repa till tvååker där linnea skulle hämta termobyxor, mössa och vantar för att sedan ge oss ut i pulkabacken .. HELTSJUUUKTROLIGT!!! hoppas snön håller i sig så blir det fler gånger .. det var jag, IDa ,LInnea och Putte som åkte , gaaaalet :D ! Sen hem till farmin och umgås en stund  och äta för att sedan dra i väg till träningen :). sjukt gott att röra på sig igen . nu sitter jag hos ida och väntar på att vi ska kolla oth och äta massa med morötter och dipp samtiidigt som vi kollar oth !!! BIGLÖÖÖÖVE!!!

kan inte fatta att det inte finns så mycket tid kvar att umgås med min älskade syster och min skööönaste vän innan dom ska åka till norge och jobba i fyra månader , det kommer bli sjuukt jobbigt, men förhoppbibgsvis så kan jag hålla mig från att sitta och skaka runt ett ljus i fyra månader . hihih ! Nä men seriöst , dom kommer få det bra där och jag får heöt enkelt växa upp !



ÄLSKAR ER !! <33

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0