020110

Lördag

Det har redan gått 2 dagar på det nya året , gott !! Nyår blev inte riktigt som planerat , men det var jätte trevligt och mysigt! När vi väl kom till Andreas på skånegatan så hade männen i gänget gjort förrätt som var toast skagen , sjuk ! Efter det så blev det annan god mat som bestod av Tomat, oxfilé, klyftpotatis och bea .. jätte jättegott ! Kilarna hade lyckats sjukt bra ! : ) . Till efterrätt så hade jag och ida gjort pannacotta med vit choklad och hallon .. det var faktiskt inte heller speciellt äckligt .. hihi ! Tiden gick och vi satt och drack å tjötade lite .. när stunden var kommen så var det dax att GÅ ner till stan .. och med tanke på mina skor med öppen tå och 15 cm höga klackar så kände jag mig inte jätte motiverad till de hehe , så ida .. MITTHJÄRTA ställde som vanligt upp så jag fick låna ena hennes converse hahah .. sjukt snyggt var det ! så vi gick ner till stan i en av varje par .. :D. TACK !!! Med tanke på lite händelser under promenaden ner så hann vi inte längre än till hamnkiosken när dom började skjuta raketer .. men det gör inget för jag fick ändå min nyårs puss vid 12 slaget :) . När alla fina raketer var slut så bestämde vi oss för stt gå hem till ida .. där det vankades efterfest och sångtextskrivning i sängen hihih ! Jag danne och putte låg i idas säng medans den söta människan låg på golvet och sov .. hihi , hon gillade inte att vo tog plats haha ! :) Tack alla för en guldnyår !!!

Igår var Jag, Ida, Putte, och Daniel och käkade kina mat och sen så åkte vi och kollade på avatar och den var sjuuuk !! Tack BABY !! Kände mig också lite ledsen igår för jag fick reda på att det snart är dax för IDa och Linnea att åka till Norge och det känns faktiskt inte alls bra, men dom måste ju verkligen åka dit .. så det är bara för mig att vara stark och stå ut tills dom kommer hem igen ! Får umgås så mycket som möjligt med dom nu innan dom åker :) .

För övrigt så har jag faktiskt hållt mitt lögfte med att inte äta godis .. men det har ju dock bara gått 2 dagar hihih! Ha de gott !

Lite bilder från nyårsafton :)



Hasse, Putte och Ida :)



Jag



Snyggingen Ida :) <3



Maten var sjukt god :) och killarna var sååå duktiga !



Ida och Jag <3



Baby och vulle :)



Granen blev mer pyntad ju längre kvällen gick :)



Jag och Ida ute i det kalla :)



Jag, Ida och Putte.



NYÅRSPUSSEN :) <3

Hasse, Andreas, Ida och Putte !



Denna bilden får avsluta slutet på ett gammalt år och början på ett nytt :)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Sis

Detta kommer du fixa ! Du är stark och jag vet det. VIsa vad du går för så kommer detta fixa sig !

puss på dig bästa ris ! <3

2010-01-03 @ 12:41:04
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Emma

jag hoppas det , jag måste helt enkelt klara mig , men det kommer bli tomt ! <3<3

2010-01-07 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0