260210

Fredag
Sista dagen på detta lovet då! Fast egentligen inte med tanke på att vi är lediga på måndag med för att skolan är avstängd pga all snö :D Wohoo ! ;) Har inte junnit med så speciellt mycket idag, trots att klockan redan är 13.02 .. men det kommer väl förhoppningsvis under dagen, eller inte !?
I natt sov jag hos Daniel för igår var vi på bio .. denna gången blev det The wolfman, den var helt okej faktiskt. det var massa tillfällen i filmen då jag inte vågade titta.. då bara jag höll i Hans Daniels hand så blev det bättre :).
Han var sjukt söt i morse när han kom upp med frukost på sängen till mig, det gillade jag !
Idag får vi väl se vad som sker, kanske skulle ut med Anna, men får se med tanke på att jag ska ut i morgon då Daniel fyller 20 :). Grattis i förskott kanske jag ska säga hihi :)

Jag har också tänkt på en sak ganska mycket sen jag läste i tidningen igår. Där det stog om en tjej som hade blivit ihjälbiten av en späckhuggare. Det enda jag kan säga är: SKYLL DIG SJÄLV! Bli galet trött på att dom ska hålla på att låsa in valarna i små jävla bassänger när dom egentligen ska leva i havet som är typ oändligt. Inte nog med att dom ska vara instängda, "tränarna" ska hålla på att träna dom och lära dom göra massa konster bara så att vi människor ska få se, och för att "tränaren" ska för ett ögonblick få känna sig duktig som bemästrar ett sånt sjuukt djur. Jag kan inte hjälpa det, men jag tycker synd om valarna !! DUMMA, DUMMA, DUMMA MÄNNISKOR !!!



Keep it up !

På tal om inget alls så håller snön på att försvinna och jag bara älskar det! Men känns ändå lite läskigt när det kommer bli massa vatten istället och typ översvämmningar, det gillar jag inte. men tycker att det börjar närma sig vår nu ! ;)
Just i detta nu står min pappa vid spisen och lagar spaghetti och köttfärsås. det luktar och kommer förmodligen smaka underbart ;) hihi

Mamma: Bara ring om det är något, vad som helst så kommer jag ! Puss, Jag älskar dig !!
Linnea och ida: Jag saknar er som fan, önskar att jag kunde få prata med er snart ! Jag älskar er !
Pappa: du lagar sjuuke maten, du är grym på det också ! Jag älskar dig !

xoxo




Emma - Mental breakdown!
 Ska slå in Daniels paket nu, hoppas han bli glad:) <3


Kommentarer
Postat av: RIIS !

Du är det sötaste jag vet !! Saknar dig mer ska du veta. Ta hand om mamma från mig !! LOVA !!

2010-02-26 @ 13:57:40
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Mammsen

Älskar dig med tytär!! Puss

2010-02-26 @ 21:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0