250210

Torsdag
Redan typ ! Dagen blev inte som väntat med tanke på att när jag vaknade hemma hos Anna så var det typ snöstorm/regn på utsidan, OGILLA ! så ingen utflykt till åkulla idag tyvärr.
När jag vaknade hos Anna så gick vi upp och frack kaffe, samt att annas syster och gudbarn var på besök .. sötare får man leta efter ;)
Igår var på cheers, Jag , Anna, Alma och simon.. det var faktiskt rikitgt roligt trots att jag körde :).
Udag har jag kollat os (som vanligt nu för tiden) Samt vart hos mamma och tjötat, det kunde både jag och hon behöva ! Finns för dig Mami<3
Pappa lagade som vanligt en utsökt middag denna dag och snart är det Bio med Daniel, ska se på The wolfman.. hoppas den är bra ! :)
Nu ska jag göra mig lite i ordning!

xoxo




Emma - brrrring, det ringer på min lur !


Kommentarer
Postat av: Mammma

Tack jag behöver dig!!

2010-02-25 @ 19:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0