240210

Onsdag
Sa jag inte det ? - Att lovet skulle gå sjukt fort ! Nu har halva veckan redan gått.. OGILLA !
Jag har hnnit med massor av saker idag trots att jag vaknade 10.20. Det började med att jag gick upp och satte på ett kokt ägg samt gjorde knäckebröd med ost och oboy till, startade datan för att prata med Ris på fejjan. Myspys! När jag hade ätit klart bar det av till mitt rum då det var dax att ta tag i min garderob som bara var det vidrigaste jag har sett.. så ut med allt jag inte använder + att jag torkade alla hyllor och lådor ;). När jag var färdig med det så slänge jag ner allt som jag inte skulle ha i en svar tsopsäck som nu står i hallen. Väl färdig med det så slänger jag mig på golvet i mitt rum för att bara slappa och råkar då slänga ett getöga precis på ett jätte stort dammberg under min säng - NOOOO ! Aja bara fram de dammsugaren för att ge råttorna en match. Men det är inte allt! Jag har också dammat mina hyllor och torkat golvet så nu luktar det mesta i mitt rum av frisk citron haha :D.
Efter det så lagade pappa käk, det blev köttbullar (hemmagjorda) Med potatis och brunsås. sjuuuke gott ! Jag har även ett klockrent citat som även kom från min omtalade far, det lyder såhär : "Hur stor är en liten lök" ? hahaha :D Klockren kille!
Anna skrev också till mig, men eftersom jag inte har några pengar på telen så ringde jag henne. så det slutade med att vi bestämde att vi skulle leka ikväll ! MYS ! :)
I morgon taggar vi backarna i åkulla ;)



Citron var det !



Jag var nöjd med mitt nystädadde rum !

Här kommer även lite bilder från lördagen :)


Sebbe L och Anna :)


Jennifer och Linnea från Louises klass :)


Sebbe L & Sebbe s :)


Simon, Sebbe, Sebbe :)


Jennifer och Linnea


Det blev dans ! :)
Bilden får avsluta kvällen ! som vi avslutade på cheers ;)
Ha de
xoxo




Emma - Kaffe nu och sen duschen ! <3


Kommentarer
Postat av: RIIS !

Fan vad du är duktig :D !!

2010-02-24 @ 22:23:34
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0