230210

Tisdag
Andra dagen på lovet, känns gott, men jag vet också att det kommer gå fort som fan och vips så är lovet slut :(. Det gillar jag inte. Vaknade hos min man i morse efter att vi var på bio igår, Shutter island.. den var riktigt bra faktiskt men en liten besvikelse blev det på slutet. Men den var ändå sjukt bra ! :)
Som sagt vaknade brevid Daniel i morse .. vi åt flingor och kollade på Grey´s anatomy, alltid lika bra !! Efter det kollade vi på ladder 49, SJUUK!
Nu sitter jag och kollar på tv och bara myser med papi :) Alltid lika trevligt !!
Saknar Linnea jätte mycket, speciellt alla våra snack som vi alltid har !! Aja kan inte dröja allt för länge nu tills vi ses :).
På torsdag blir det pulka åkning och korv grillning med mamma, lillebror, lars-(tr)åke och Daniel i åkulla. det ska bli mysigt som satan ! :)



Ha de
xoxo




Emma - Taggad till rorsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0