220210

Måndag
Jap, känns underbart med måndag idag faktiskt, tror det kan bero på att det är första dagen på vårat juvliga sportlov !! MUMS !har fått gjort en del nyttiga saker idag faktiskt. jag vaknade runt 10.45 då jag gick upp och gjorde frukost åt mig och min pappa, det blev mackor med te och löskokt ägg, Gott var det ! Efter det så hade jag bestämt mig för att gå ut och skotta fram min söta röda audi som man inte ens såg vilken färg det var på den för all vit snö som hade kommit! men det fixade jag .. jag skottade runt hela bilen och sen tog jag bort all snö som låg på den sen var jag ju självklart tvungen att ta bort mer snö runt bilen för allt som hade legat på den rasade ner på marken. När jag var färdig med allt detta så kollade jag på os en stund med pappa. tror det var repris från sveriga finland i hockey. och självklart vann sverige !! ;) Efter det så bestämde jag mig för att åka en sväng till mamma och hälsa på .. och så blev det, nu sitter jag här i köket och väntar på att mamma och david ska vakna så att jag får lite sällskap. i smyg tog jag lite vanilj yoghurt med chocklad bitar i .. men det är hemligt ;)
Och inte någon träning idag för det var risk för att taket skulle rasa in i hallarna. men det var tur att träningen var inställd, känner att jag har nog skottat för mycket för jag har massor av smärta i min rygg :(. Men hoppas det går över snart !
Annars ver jag faktiskt inte vad som händer i kväll , kanske bio med min man , får se !!

Ha de fint i vårat vinter klädda landskap. Samt mina norska vänner i norge! Saknar er! <3



xoxo




Emma - LINNEA ÄR BÄST OCH JAG SAKNAR HENNE MEST ! <3


Kommentarer
Postat av: Mammma

Hahahha den va ändå inte go sa David...puss kul när du e här!!

2010-02-22 @ 16:27:30
Postat av: Nea

du är söt !! är ni på resan eller ? :) Det hade varit guld ! <3<3

2010-02-22 @ 22:14:45
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0