210210

Söndag
Dagen idag har det varit sol och en klar blå himmel, sjuukt gott !!
Jag vaknade hos min man ida igen hihi, alltid lika mysigt. Han hämtade mig i stan igår efter att jag hade köpt en kebabrulle som jag bara hade tagit typ 5 bett på.. usch, den va inte god ! Jag yrade först bort till torgrillen för att få en berömd burgare, men till min besvikelse så var det stängt ! :(
Har inte gjort någit alls idag typ.. har kollat på film och bara myst!! sen körde Daniel hem mig till pappa. jag duschade, men det var inte lika gott som jag hade förväntat mig .. men ändå ;).
Nu sitter jag och kollr på os med en underbar kopp kaffe i min hand med min sötaste papi !! :)
Samtidigt som jag pratar med min sis på fejjan chatten, saknar henne så nu !! :)
 bilder från gårdagen kommer när jag pallar ;)

xoxo




Emma - inte mer snö nu !!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0