200210

Lördag
Yes, känns underbart när man kollar ut och det är sjuukt mycket snö ! DÅLIGT !
Vaknade hos min man vi 9 tiden då han kom med flingor till mig, samtidigt kollade vi på stomp the yard.. helt okej faktiskt !! :) Igår kollade vi på hannibal rising eller något sånt hette den , den var faktiskt riktigt hemsk.. men ändå ganska bra :) .
Nu är jag hemma hos pappa och väntar på att Anna ska höra av sig så vi kan åka till systemet och sen ska vi skåpa.. de e jag värd , eller inte !! Iaf, ikväll blir det fest.. supa ska vi och vi ska älska det !
Saknar Linnea och våra snack på kvällarna, men tiden går fort !!

:)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Linnea

Systemet låter mogen som faan ! Ni tar väl inte mina presentkort, för dem ska jag ha i sommar :D:D !

Jag saknar våra snack som faan men jag hoppas att vi har dem när jag kommer hem :) <3<3

2010-02-20 @ 21:45:45
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0