190210

FREDAG
Nu är det slut på veckan, de e dax för fredagsmyyyyyyys ;) hihi !
Nar men seröst underbart att veckan är slut och framför allt att det är lov nästa vecka !! Hade endast en lektion idag och det var samhällskunskap som började 8.10 och slutade 9.20.. soft som fan är det. Men när jag kom hem så pluggade jag faktiskt ännu mera samhäll hihi, känner att det är läge. Efter det så gick jag och la mig i min säng där jag skulle "läsa i min bok" vilket typ innebär att jag ska sova ;). Men kunde typ inte .. synd ! Aja sen var det dax att äta och det blev stuvade morötter med falukorv hihi , pappas mästerverk!!! Gott som saten blev det.
Nu ligger jag i min säng .. känner också att john blund kryper på.. men får försöka styra av det! ;)
Har precis pratat med linnea på fejjan , gott att tjöta lite med henne, saknad så in iii !!!!
Ikväll får vi se vad som sker, har blivit beodrad att färga någons hår.. men får väl se hur det blir med det. hiihi :)
Å en sak till : MEEER SNÖÖÖ !! :@ BARA FÖRSVINN TYP !!

xoxo




Emma - Tagga lovet som aldrig förr !! | v |

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du Emmut vet inte hur eller när jag kommer hem för all snö...och tyvärr mer ska falla...

Pöss

2010-02-20 @ 09:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0