180210 - 21.37

Torsdag - 21.37
Ja täbkte eftersom att jag inte umgås med min man eller någon syster eller någon vän så tänkte jag trycka lite till i min blogg hihi ! Jag har faktiskt precis ätit, och jag vet .. inte bra att äta så sent, men jag var såååå hungrig så pappa gjorde lite käk hihi :) . Men för att det skulle kunna ske så åkte jag till Willys och handlade ägg, mjölk och bacon .. MUMS !! Annars så har det inte hänt så mycket sen sist jag skrev. Men å andra sidan sist jag skrev så satt jag i skolan i 2 timmar och väntade på att lektionen skulle börja 16.10 och på att vi sedan skulle få ett pappaer som tog ca 30 sekunder .. sen fick vi gå ... Jag trodde fan att jag skulle flå den tjejen levande !! KNOCKNING!! :)  Jag och pappa var även och kollade på MIO efter en ny soffa och ett nytt bord, vi såg mycket intressenta saker .. men det blev inget köp :P.
Nu sitter jag och min SÖTA pappa och kollar på film.. men vet inte riktigt vad den heter. vet bara att skådespelaren är inte så ful! Jason statham som även är med i crank .. Ganska bra ;)
Nä nu får jag skärpa mig .. typ läge att kolla film och softa !!
Vill också säga att jag saknar min mamma, min syster ida och Daniel! Tur att jag har min pappa vid min sida :).
Sov gott, puss och god natt !! :)




Typ



Hihi !

xoxo


Kommentarer
Postat av: Nea

Mums på han :D ! Jag hoppas att det är ny soffa och ett nytt nord när jag kommer hem, och även lite ny tapet. Det hade varit kul att se :D

LOVE <3

2010-02-18 @ 23:05:52
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0