170210

Onsdag
Idag har halva skolveckan gått, det känns gott... trots att jag inte har så mycket att göra ändå ;)
Vaknade i morse hos min man, först klockan 6 och senare vid typ halv 10 .. skönt var det eftersom jag inte börjar innan 12.50 med religion. På lektionene idag så hade vi prov, och jag tror att det gick riktigt bra... skrev på allt iaf. Sen gick jag hem och plockade i ordning lite på saker jag hade ställt till med och sedan träffade jag Jennifer vid 5 så vi drog ner till blå dörren i stan och smakade på den berömda morotskakan med en skvätt kaffe och sen tog vi en prommenad i stan samtidigt var det en hel del tjöt inblanadet och det gillade ju vi självklart ! ;) Hon hade köpt den sötaste bilden för 1500 haha , den var sjuuk !!
Och nu har jag poackat min träningsväska för att om en stund ge mig iväg till träningen..ska väl bli roligt !
Kan samtidigt säga att jag saknar Linnea och Ida något fruktansvärt mycket.. <3
Anna ringde mig igår och vi pratade om helgen som var och samtidigt bestämde vi att vi ska GE DEN på lördag igen !! Bara gillar det, Tur att jag har dig Anna Samuelsson !!

I morgon blir det skolan och sen på kvällen så vettifan , kanske kan överasska med en jogging runda ? Jag ska fan tagga till det och hoppas på att jag tar mig ut i den vita skogen.
På tal om vitt.. DÖÖÖ SNÖ, DÖÖÖÖÖ !! bara försvinn !



Blå dörren :) <3

Ha de
xoxo


Kommentarer
Postat av: Mammma

GOTTEGRIS!! Morotskaka!! ps. Jag har köpt fika idag oxå bla brownies hihi

2010-02-18 @ 13:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0