160210

Tisdag
Snö, snö, snö och ännu mera snö :(. Vill inte ha m era snö nu , bara våååår ! Jag tänker på n dag när all snö är borta och det är fuktigt i luften och solen lyser hur skönt som helst, en dag då man slipper ha jacka på sig utan bara en tjock tröja .. mmmmmmhhmm !! :)

Igår skrev jag ju inte om hur min underbara kile överasskade mig på våran 1 års dag .. såå underbar !!
Jag hade skjutsat min man till Ida bergman där hans bil stog.. jag träffade mamma där också för dom hade vart och släppt av Linnea och ida i gbg för en tripp tillbaka till norge. Jag och mamma bestämde att jg skulle komma till henne och fika, jag skulle bara hem och hämta min telefon i lägenheten, och det gjorde jag. När jag åkte därifrån och hade kommit till träslöv så ringde min man och sa att han hade glömt sin plånbok och han undrade om han fick komma och leta efter den fort.. Och jag sa att dt kunde han göra. så jag vände bilen och kom hem till mig före han .. så jag började leta efter hans plånka .. vilken jag inte hittade , jag hade letata i mitt rum, i köket, i vardagsrummet .. men inget fynd! Så kollade jag i hallen .. då min man kommer in genom dörren .. och ler så precis när jag tänkte fråga om han har den så tar han fram 10 röda rososr till mig!!! och jag blev så himla glad att jag ( som vanligt nu för tiden ) började gråta. jag blev såå översskad och tacksam !!
Tack min man ! <3

Idag för övrigt så blir det skolan i en timma med religion och sen åka till tvååker och plugga matte hos mamma !! Ikväll ska jag hämta pappa på stationen.. då han kommer från portugal .. trodde ju att det var igår han skulle komma hihi ! :) Saknar han !!



Usch !!

xoxo




Emma - Taggar för skolan och sen plugg med mami


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja jag håller med är såååå trött på det vita skitet som faller ner...pöss ses sen

2010-02-16 @ 12:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0