150210

Måndag
Yes, tänkte berätta lite om helgen då jag och min älskade syster fyllde 20 !!! :)
I fredags var vi på kalas hos mamma , då mamma var där, mormor, david davids mamma, max och daniel.. samt såklart jag coh linnea. vi åt jätte god mat och drack gott och tack igen för alla fina presenter !!
På lördag var det den 13, det skulle ju självklart firas med fest på kvällen. Först blev det käk med dom finaste tjejerna .. tack för det !! sen blev det fest som slutade bra tillslut ändå :).
På söndagen var det firande också .. Jag och min pojk firade 1 år :) .. Kan inte annat än älska det ! Vi lagade mt .. först gjorde vi toast skagen och sen gjorde vi kyckling röra med pasta.. det blev mycket gott , tack mamma för receptet !! :)
Idag åkte mina norksa jäntor tillbaka till Norge :( .. fy vad tomt det känns redan !! :'(
Men kommer kanske upp den 1 april.. HOPPAS !!
Jag ska också hämta min pappa idag, vet bara inte vilken tid ännu, han kommer tillbax från portugal .. får se hur det går när jag berättar att hans bord i vardagsrummet har gått sönder :S .. inte okej !!
Idag åker louise till thailand med och ska vara orta i två månader .. kommer sakna den tjejen !!
I morgon blir det skolan och plugg !!

Här kommer bilder från lördagen !




Älskar dig ! <3




Gott blev det ;)




Äntligen 20 år :)




Föst käk. Becka, Paulina som gömmer sig och Fiia :)




Fia, Frida och Hanna Billing :)




Ida och Louise :) <3





Becka, Paulina, Anna och Alma :)




Fia, Ida, Louise, Linnea och Hanna :)




Frida och Frida ;)




Matte




Fidde, Andy, Lillflint och Becka :)




Folk :)




Jag, frida och Sis <3




Det började gå vilt till, Jennie och Louise ;)




Sofia körde på den afrikanska dansen och vi andra bara älskade det !




Det blev dans för hela slanten ;)

Denna bilden får avsluta helgen, tack alla som var med och gjorde den extra speciell :)

xoxo





Emma - Saknar sin syster redan !! SYSKONKÄRLEK <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint ni verka ha haft det!! Puss

2010-02-15 @ 19:57:23
Postat av: Nea

Det var underbart kul, tack alla fina !! SYSKONKÄRLEK TILL DIG<3

2010-02-16 @ 10:47:12
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0