100210

Onsdag
Idag har inte hänt så speciellt mycket faktiskt ! Kom hem för en stund sen efter att ha vart i skolan i en timma typ. Vaknade runt 9 av att jag får sms, det sög ganska hårt med tanke på att jag började 12.50 . men jag låg kvar i sängen och bara myyyyste med min man som hade spenderat natten brevid mig. ifår var vi bara hemma hos mig och kollade på Sherlock holmes.. den var faktiskt helt okej ! :)
Nu väntar jag på att Anna ska ringa så vi kan leka en stund innan jag ska iväg till samlingen.. kom på också att jag och louise ska ut och gå en halv timme innan samlingen är , det ska bli mysigt !! :)
Ikväll tar vi oss an allingsås, förhoppningsvis går detta bra, känner att vi ät inne i en posetiv trend nu med vinster hihi, hoppas på att det håller i sig ! ;)
Jag vet också att jag måste handla lite tills i morgon, då vi ska på utflykt med hotell klassen till åkulla och åka pulka och grilla köööörv !! det ska bli gött !! :)
 Känner också att det är läge för plugg .. proven bara rullar in nu !! :(
Ja ja  i morgon bär det av till Gbg 19.00 då jag och putte ska hämta MINA ÄLSKLINGAR !! :) längtar s .. hihh !!



Mah happy face is oooon !!
xoxo




Emma - Taggar för match och är lyckligast !! <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Du är ssöööÖÖÖT! jag bara längtar som fan att våra älsklingar kommer och hämtar oss!!!! <3

2010-02-10 @ 18:26:05
Postat av: Nea

LÄÄÄÄNGTAR Som fan nu !! Men snart är vi hemma :D ! <3<3

2010-02-10 @ 19:38:11
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0