080210

Lördag, söndag och Måndag
Börjar väl med lördagen tycker jag hihi ! jag sov hos min baby från fredag till lördag och på lördag morgon blev det en prommenix i det fina vårvädret för min och Daniels del. det var faktiskt hur skönt som helst tycker jag. efter det så var det dax för mig att åka hem till pappa och börja förbereda kvällen med fest och frida Hammarberg :).

Söndag
Blev ingen vårprommenix denna morgonen, usch vilken huvudvärk istället !! Tillbringade hela dagen hos min man som jag också hade sovit hos. mysfaktor 100000 på hela dagen.

Måndag
yes, måndag idag ! Fick reda på att Linnea kommer hem tills på lördag så vi kan fira våran födelse dag tillsammans, messst mmys på detta ! Var även i skolan idag samt ute hos mami en sväng för att hämta mitt bankomatkort. Var också nere på stan för att fixa Daniels ena födelsedags present :).
Snart bär det av till träning med det bästa laget.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Mammsen!!

Mest mys för mig på fredag när ni kommer hit alla tre underbara barn...pöss

2010-02-08 @ 20:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0