050210

Fredag
Känns helt underbart med fredag idag ! Jag har inte kunnat skriva så mycket för min data hade jag glömt hos mami och jag var hos min papi :).
Men jag kan ju börja berätta om onsdagen då jag först var i skolan i typ en timma och sen kom hem vid typ 2 då jag pluggade fram tills klockan var halv 5 och insåg då ganska snabbt att vi skyulle ha samling till match kvart över 5. så off to teh idrottshall ( HAHAHAHA) coh sen till Gbg där vi tog oss ann sporttjejerna, vinst denna gången med . så in i bussen och hem till Vbg igen .

torsdagen gjorde jag inte så mycket var först i skolan från typ halv 10 till 1 och sen pluggade matte. efter det pratade jag med min baby och vi bestämde att vi skulle leka, vilket vi senare gjorde!

Fredag ( Idag ) Vaknade kvart över 7 av att klcokan ringde .. på med kläderna och vandrade till bussen som gick halv. var i skolan till typ 9.50 sen hem vandrign till min kära papi som var så snäll att han ville hjälpa mig med bilen som stog i tvååker med ett däck som det bara var massa slamsor kvar av! Eller ah , hjälpa och hjälpa .. det var nog snarare så att jag fick assistera han ! Så resultatet blev lyckat som fan !
Efter det var det bara på med andra kläder för att bli hämtad av mamma som tog mig med till sakura thai för att äta med Emil , den klockrena , Hammarlind. Sjukt god mat och trevligt sällskap. Ni sitter jag hos min mami och känner lite panik för jag inte vet vad som kommer att hända ikväll , känner mig så sugen .. men ändå inte ! Får väl se helt enkelt :)
Ha de

xoxo




Emma - Skönt att bilen är hel igen, och att tacka som vanligt har jag min pappa, TACK !!! :) <3

Kommentarer
Postat av: RIIS!

Varför är du sugen när jag inte är hemma ?? :O :D ! När jag kommer hem och hälsar på blir det fest för oss :D . Saknar dig sis!! Snacka på skype snart !! <3

2010-02-05 @ 22:09:31
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Mammsen

Det blir extra kalas...troligen den 3 juli har vi pratat om jag och Emma.. Eller vad säger ni girls är ni på??

Puss

2010-02-06 @ 12:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0