020210

Tisdag
Dagen började slappt som saden , vaknade brevid min baby hemma hos mig vid typ klockan 10. Vi låg kvar ett tag och drog oss, de va gett !!
Jag drog till skolan runt 13.40 och började 13.50 med religion. Läraren var på utbildning så vi fick en vikarie och slutade vid 14.40.. hem till min guss som var hemma hos mig. vi kollade tv och sen åkte han för han skulle hem och äta. Nu kolar jag på tv och bara tar det lugnt. ska snart plugga lite mer matte, sen får vi se vad som händer.

Har bara en lektion i morgon också , religion det också !! Känns ganska onödig men ändå nödvändigt hihi :).
På tal om inget alls så är det föööör dåligt väder här nu , bara mer och mer och mer och mer snö, usch för det !!! :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Glöm inte fantastiska Sakura imon... puss

2010-02-02 @ 18:52:43
Postat av: Anonym

Vädret suger! Undrar bara om det blir match imon :S?

2010-02-02 @ 22:14:27
URL: http://loouiseeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0