010210

Måndag
och skolan idag, för tillfället har jag ett av dagens två hål, så jag bestämde mig för att vandra hem till min papi, men synd att han inte är hemma, och att han kommer hem i morgon kväll!
Började dagen med att vakna vid 6 och inte kunna somna om vid 6.. skullöe upp vid 8. men upp vid sju och gjorde en dunder frukost hihi , och sen till skolan för att ha ansvarsfull alkohol hantering :). Nästa lektion är turism och sen blir det estetisk verksamhet .. :)

Igår gjorde vi en sjuukt bra macth tjejer. och för en gångs skull gjorde jag fan 6 mål och blev nästan helt chockad själv hihi , men nöjd blev jag !! :) efter det så blev det till att kolla in andreas nya lägenhet med pojken min som hade hjälpt andreas att flytta hela dagen !! SÅSJUKTUNDERBARÄRDU!! <3                    Som sen skjutsade mig hem också, med min cykel i bagaget ;)
Helgen som var va go som fan !

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0