300410

Fredag
Jap, har redan slutat på strandbaden för dagen, sjukt gott! Idag fick jag hjälpa till i restaurangen å duka för dom var förlite folk.
Igår började min dag på strandbaden klockan 8 å jag slutade då klockan 3. Jag fick vara i receptionen hela dagen och när jag hade slutat åkte jag direjt till Anna då vi kollade på slutet av step up och sen åkte vi till tre toppar å åt årets första glass där. Efter det så åkte vi hem till mig för att jag och pappa skulle åka och handla, anna bad att få följa med å det fick hon hihi ;). Efter det åkte jag och Anna till håstens ip där vi skulle kolla på tvååker-trönninge, efter mycket dramatik så slutade matchen 2-2.. Trodede för ett tag att domaren inte skulle komma levande från planen haha :D.
Ikväll blir det parteeey med den bästa Anna, då ska vi till socitén på kvällen , det kommer bli guld.

SES I DIMMAN FOLKET!! :)

xoxo




Emma - Daddy says you got to show the world, the thunder!!!
<3


Kommentarer
Postat av: Sissey !

Åh...tre toppar !! Fy fan vad gott och så mysigt ni verkar ha det :)

Festa och krama anna från mig !

PUSS <3

2010-04-30 @ 12:51:29
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tre toppar det sa du inte...nu blir jag avis...pöss

2010-04-30 @ 19:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0