280410

Onsdag
yes, mitt uppe i veckan!! :) Just nu sitter jag och prata med min underbara syrra på fejjan chatten och jag har precis ringt till nailteam i Gbg för att boka tid till mig och Linnea :). Det kommer bli awesome!!! Bara längtar till jag kan få naglar på igen, naglar inte flikar sig å går sönder å håller på! Det ska nog bli bra :).
Läs´te också på nailteams hemsida om att dom ger utbildningar där, kanske skulle spara lite pengar å gå dit ? Men de e ju ett senare problem kan tyckas!!
Ikväll är det dax för att gå till idrottshallen för någon sorts avslutning´, vet inte riktigt vad som kommer ske men det märker vi väl :).
Ha de

xoxo




Emma - Vart tog den lilla stygga solen vägen !?! Ingen som vet, ingen som vet!
<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj då om du tar en sån kurs så kan jag vara test kanin =))

Pöss

2010-04-28 @ 14:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0