270410

Tisdag
Yes, redan tisdag och tiden bara tickar och tickar, snart är studentdagen här och jag har knappt hunnit blinka. Linnea och ida är hemma och det är sommar!!
ELLER INTE!?! de e ändå ett tag kvar ch jag bara saknar och längtar efter det. Känns jätte dåligt att ha lämnat stavanger och Norge där min älskade syster och min vän ida är, USCH!!
Just nu sitter jag och lyssnar på musik (absolute love song 2009) i den tomma lägenheten och sörje faktiskt lite men det tycker jag att jag får :). Pappa skulle komma hem idag från jobbet han åkte till igår men det gör han inte, jag saknar pappa jä'tte mycket nu, det var verkligen längesen vi sågs !!! Idag har jag och david bytat däcken på våran bil och det var väl hög tid kan jag tro , TACK DAVID FÖR HJÄLPEN :)

Igår när jag hade landat i tvååker så skulle jag ta den röda till stan men i min fasa får jag syn på att det är typ punka på ena framdäcket så jag riner min man och han bad om att få köra mig och all min packning till stan hihi. Så det fick han ju självklart göra :D. Å sen sov han här, det var mys för jag saknade han medans jag var borta!
Men man kan ju int få allt, nu saknar jag ju Linnea :(.

Ha de



JAG SAKNAR DIG LINNEA, MIN BÄSTA VÄN!! <3

xoxo




Emma - Walking on fields of gold!
<3


Kommentarer
Postat av: Nea

Jag saknar dig mer, jag lovar !!!! <3

2010-04-27 @ 22:19:38
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0