250410

Söndag
Sista dagen med gänget i Stavanger idag, det kännsa faktiskt förjävligt om jag ska vara ärlig, vill inte lämna!! Idag vaknade jag typ 10.40, skönt att sova länge brevid min systeryster! Vi gjorde frulle som idag bestod av mackor apelsinjuice, kaffe och ägg. Alltid lika gott. Efter det så la vi oss på luftmadrassen och hjälpte Linnea att deklarera, så nu var det gjort! Efter det så blev det till att gå till lågpris för att handla lite nödvändigheter till en kaka som vi ska baka i eftermiddag. Snart blir det lite käk och sen en prommenix vid havet och med den fina utsikt, kan knappt vänta!! :)

I morgon åker vi härifrån runt klockan 9, sad!! och kommer väl hem runt 10 i varberg, sen på tisdag blir det praktik i falkenberg, på strandbaden. Kommer blir en bar men nervös vecka. Känns gott att komma hem med och träffa min pappa som jag inte har träffat på ett bra tag! det ska också bli najs att träffa min älskade Daniel, jag saknar dig i massor!!

Ha de

xoxo






Emma - inte taggad!!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Visst kändes det piss att lämna henne i Norge snyft!! Vi bara bara härda ut...Som tur är så har vi varann du,jag och Max.

Pöss

2010-04-27 @ 11:39:43
Postat av: two olsson sisters

vad har du gjort där då?:D//Emma.

2010-04-27 @ 11:50:00
URL: http://www.twoolssonsisters.blogg.se.
Postat av: Emma

Ja verkligen mamma :)



Jag har hälsat på min tvillingsyster och våran kompis, dom är där och jobbar :)

2010-04-27 @ 17:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0