230410

Fredag
Jap, Nu har vi äntligen landat i Norge
och stavanger hos våra älskade Norska jenter.

igår när vi kom så var klockan runt 00.00, ganska sent om man tänker på att vi åkte från varberg klockan halv 11 på morgonen. Förseningen kanske berodde på att vi körde fel typ 2 gånger och irrade runt som ett gäng höns, men framme är vi iaf och alla i en bit. Idag vaknade jag av Linnea och Ida skulle gå å köpa frukost klockan 08.30, det blev bröd, kaffe, ägg, apelsinjuice, skinka och ost, Mycket gott!! Efter det så blev det em tur till kvadrat som råkar vara en jätte stor galleria med 155 butiker i, hittar man inget där så hittar man aldrig något hihi. Ida köpte en sparkdräkt som hon har tjötat om ända sedan den för första gången fastnade på henns näthinna, haha :D. Linnea köpte faktiskt två linnen och ett par mjukisbyxor. Jätte fint alltihop. Putte köpte jätte snygga skor och jag köpte faktiskt något kavaj liknande, den var faktiskt jätte snygg, Men självklar blir jag skyldig Linnea pengar nu :).

Nu har vi precis ätit lite tacos för att Linnea och Ida skulle åka till jobbet med fulla magar, det var skiiit gött !! :) mamma kör dom till jobbet och max hänger på. Så nu sitter jag och putte och kollar någon film som vi tror är " det regnar köttbullar" haha , :).
 Ha de

xoxo






Emma - Äntligen lite sistha talk som bara vi kan :)
<3


Kommentarer
Postat av: Nea

som BARA vi kan ! Du är den bästa <3

2010-04-23 @ 22:15:14
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0