230410 - 20.20

Still Friday
jag har faktiskt inte så överdrivet mycket för mig just nu sitter och väntar på att klockan ska bli 21.15 så jag och putte kan åka och hämat Linnea och Ida på deras jobb. Under tiden som dom har varit där så har jag och putte varit väldigt aktiva: Vi kollade först på "det regna köttbullar" sedan blev det "mannen som kunde tala med hästar" och så blev det ju självklart massa tidsfördiv med att försöka få en stund med min man på fejjan. Jag skrev till han att han skulle höra av sig om han gick in på datan. Så jag lämnade över datorn till max som är besatt i sitt fotbollsforum eller vad det nu heter, samtidigt som jag lämnade fliken för fejjan öppen. När jag och Putte hade kollat klart på mannen som kunde tala med hästar så ville jag ha datan lite å då när jag går in på fejjan så ser jag att min man har skrivit, utan att höra av sig på telen. Åh, du är så söööt Daniel!!

Aja i vilket fall så sitter jag här nu på fejjan och prata med Louise som har berättat om sin resa och hur underbar den var, Jag bli faktiskt riktigt avis på den!!

Nog om detta, kvällen kommer bli awesome, jag känner det redan nu.

xoxo






Emma - VADÄRKLOCKAN!?!?!?!?!?


Kommentarer
Postat av: Louise

Hihi! Resan var guld! saknar dej bara så kom hem så vi kan leka! :)<3

2010-04-24 @ 15:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0