200410

Tisdag
Det var ju ett tag sen jag skrev sist och det beror helt på att min ( eller linneas) Data har typ pajat så jag kan inte koppla upp mig på internet. Aja här kommer ett inlägg!!
Helgen va hur kul som helst, det började med i lördags så var det dax för match klockan 4 mot tostared vilken vi förlorade! Och jag känner att det är jävligt gott att matcherna är över. Efter mtachen var det direkt hem till Fylle för att börja göra sig i ordning för fest. denna gången i Galtabäcksbygdegård där Anna, Alma och Paulina hade ordnat en fest för dom hade fyllt eller skulle fylla 20 :). Kvällen blev sjukt lyckad och jag kan inte annat än älska det :).
I söndags så var jag ganska bakis men jag var inte ensam, min man låg brevid mig.. Vi vaknade först vid typ halv 9 och sen somnade vi om till klockan var tre.. det var ju inte riktigt meningen, men gott var det ! Vid typ halv 6 kom stommen och hämtade oss hos mig då vi åkte till Daniel för hans mamma hade gjort planka !!!!!! och hur förbannat gott var inte det ? Hin är Gryyyyyym !! :)
Dä spenderade jag också natten. Skolan på måndagen och även idag tisdag :)
Idag har jag suttit vid en data typ konstant hela dagen från halv 10 till klcokan 3  men jag fick ju gjort massa saker med och det kändes gött. tror faktiskt att jag går till skolan samma tid i morgon :).
På torsdag åker jag mamma, max och putte till Norge för att hälsa på linnea och Ida vilket ska bli awesome, saknar dom sååå mycket. så nu sitter jag vid mammas data och vi har planerat lite för torsdagen!
Ikväll vet jag inte vad som sker, men det märker vi!!!

ha de

xoxo




Emma - PLOPPGLASS NU !!! :)
<3


Kommentarer
Postat av: Mammselimammsen

Den glassen är gryyyymt goooood..Puss

2010-04-20 @ 20:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0