150410

Torsdag
Idag är ingen vanlig dag för det är Annas födelsedag, HURRAHURRAHURRA! GRATTIIIIISSS !! :)

Nu är det sol, sol och mera sol och jag kan inte annat än att älska det. Men blir på bättre humör och allt känns bara fint. Saknar dock min pappa som jag inte har träffat på ett tag, saknade mamma med men nu sitter jag i hennes soffa så det var bara skönt !! Har för övrigt legat och sovit nästan hela eftermiddagen i hennes säng, det var gött som fan :)

Nu ska jag spela lite på King :)

Saknar Linnea och ida

xoxo




Emma - TAGGE TAGGE TAGGE !!
<3


Kommentarer
Postat av: Mammselemammsen=))

Gott med en "liten" dotter i sängen ibland =))

2010-04-15 @ 20:48:52
Postat av: Nea

Saknar dig mer ! SNACKA MED MAMAM DÅE :D

2010-04-15 @ 22:43:54
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0