140410

Onsdag
Idag vaknade jag först vid 6 (igen) för min man skulle upp och joobba. När jag hade låst efter han så gick jag in i sängen igen och skulle sova , men det gick inte för jag mådde sjukt dåligt. Ont i magen ocn mådde riktigt illa! så jag gick upp och kräktes.. inte bara en, utan två gånger. Så jag skrev till Kiki och bad hon sjukanmäla mig, vilket hon gjorde! Till frukost blev det bara en macka och lite vatten som jag faktiskt har fått behålla men magen känns fortfarande inte okej!! Hoppas det blir bättre till kvällen.
Igår när jag hade slutat skolan så gick jag hem och kom att tänka på mina högklackade skor med öppen tå vilka jag bara har användt en gång och det var nyårsafton då det var minusgrader.. En gång, ALDRIG MER! Aja , Jag tog på mig dom igår och insåg att i sommar ska jag sliiiita ut dom, och jag kommer älska det!! Alltså, jag kan inte beskriva hur mycket jag bara älskar dom :D.
Jag pratade med Linnea ¨på fejjan idag och jag bara längtar till hon kommer hem så vi kan ner och röja runt i staden, eller sitta och grilla med en varsin cider i handen ! Åh , kan inte sluta tänka på det, MUMS !!! :)
idag kommer även mamma hem från sitt plugg låååångt upp i landet :).

Ha de



PUSS <3




Emma -
GULDVÄDER !!! :)
<3


Kommentarer
Postat av: RIIS !

DEM ÄR SJUKA !! ÄLSKAR DEM !! Hoppas jag får låna ;) . Jag har den tanken med mig hela tiden, det kommer bli underbart !! <3

2010-04-14 @ 22:29:07
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Mamma

ÅÅÅ jeses noooo you gonne break your legs!!!

2010-04-14 @ 22:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0