130410

Tisdag
Vilken hääärlig dag, Na na nanaaa na na na na na, Hihi!
Fint väder idag med , det är ju helt sinnes gott !! Igår var jag med Daniel på kvällen och vil kollade på oc, har kommit in på sista boxen nu och det svider i mitt hjärta måste jag säga. I morse vaknade jag första vi halv 6 då min man snoozade fram till kloackan var 6, då var det dax att gå upp för han och åka hem till sig för att jobba. Jag sa hejdå, låste dörren och gick raka vägen in i min säng igen :)
Ställde klockan på 9.30 och gick upp och åt frukost som bestod av flingor och mackor, MUMS!
Och nu sitter jag bara här och väntar på att min första lektion ska börja, vilket den gör klockan 12.50 och slutar 13.50, de e fan inte fel ;)
Ikväll får vi se vad som händer, tror jag och Daniel ska umgås för i morgon har vi vart ihop i 14 månader men i morgon har jag okcås träning så vi tar väl ut det lite i förtid ;).

xoxo






Emma - Laddad till helgen som fan!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0