120410

Måndag
Vknade idag upp till en underbart strålande sol, Kan man annat än älska detta !?!? Känner mig nykär, glad, positiv, frmåt, social och allt såntdär annat som bara våren tar med sig för nu är den HÄÄÄÄR!!
Jag började skolan vi 9.10 idag, ganska soft.. Jag sara och Alma gjorde våran upåpgift ganska fort och sen blev det matrast med Pasta och skinsås på menyn, de var väl sådär så jag åt massa morötter, pizza sallad och tomater hihi ;)
efter skolan så kom mormor och hämtade mig hemma hos pappa sen åkte vi till stan för att handla utemöbler till henne, ett sånt däringa parrasoll??, en fot och ett bord samt stolar och dynor till det, så vi monterade allt idag utom stolarn för dom skulle komma senare i veckan. Så skönt att äntligen få göra något ute i det fiina vädret!!
Ikväll blir det träning som jag är inte så överdrivet taggad till, Men det kommer väl gå som alla andra träningar detta året!
Jag pratade också med Kiki om ledigheten idag och jag får ledigt om jag kommer hem så jag kan gå till praktiken på måndagen. Så jag måste ta ett snack med mossan och får se vad hon säger om detta, Annars måste jag tyvärr avstå från att åka till Norge igen :(.




xoxo




Emma - Är galet glad nu för tiden :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0