110410

Söndag
Nu är lovet slut kan man säga, eller det är sista dagen på lovet iaf :).
Idag är vådret så sjuukt fint, funderar faktiskt på att gå ut i solen och sätta mig..
Jag vaknade runt halv 10 idag hos min man, han skulle upp och jobba lite tidigare men jag fick ligga kvar och gotta mig till halv 10, sen åkte jag hem till pappa för att umgås lite med han för han åker till mörrum idag och ska vara där i ca 10 dagar.. inte så skoj!! :(
Nu sitter jag hos mamma och har precis ätit jätta god mat, rostbiff med hassebackspotatis samt bea ;).. de va gett !
Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske leka med Anna lite senare :)

xoxo




Emma - Saknar Linnea Alzén !!
<3


Kommentarer
Postat av: Linnea

saknar dig med :) <3

2010-04-11 @ 19:35:59
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0