080410

Torsdag

Inatt sov jag faktiskt i min egna säng igen, det var skönt. Men jag var dock inte ensam, min man var där brevid mig :). Igår hade jag ganska tråkigt så jag bara kollade på tv tills Daniel kom sen åkte vi och hyrde en film som var sjuuuuukt dålig. Trick or treat hette den typ och kan ha varit bland det sämsta som  jag har sett :D.
Idag Händer inte överdrivet mycket, för tillfället pratar jag med två tjejer på fejjan chatten som jag saknar väldigt mycket, Linnea Alzén och Anna Samuelsson. Men nu säger jag och Anna att vi ska leka i morgon och så kommer det bli :). Senare ikväll blir det match borta jag vet inte riktigt om det är mot Warta eller tostared. Men tror det blir warta som vi ska piska idag ;).

xoxo




Emma - Love is on fire


Kommentarer
Postat av: nea

piska för mig med !

2010-04-08 @ 16:44:52
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Mamma

Synd att ni losade men då vinner ni den 17 istället.

Puss

2010-04-09 @ 10:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0