070410

Onsdag
Mitt uppe o lovet faktiskt :).
I Måndags kom vi hem till Varberg igen och det kändes ju självklart gott men samtidigt ville jag bara inte lämna Linnea, det kändes jätte jobbigt! Saknar båda två redan, men inte långt lvar tills jag får åka dit igen om jag nu får det för skolan. Men hoppas verkligen det :). Resan hem tog ca 13 timmar, fast då tog färjan från Sandefhord till strömstad ca 2 timmar och 30 minuter.
Direkt när jag kom hem gjorde jag mig lite i ordning och åkte sedan till Daniel, alltid lika skönt at se hans ansikte efter att man har varit borta ett tag :). Dagen efter umgicks vi heeeela dagen, vi vaknade och sen åt vi flingor. sen bestämde vi oss för att åka till varberg och köpa grejer till hans bil efter det åkte vi och handlade då vi skulle laga mat hemma hos mig på kvällen. På menyn stog det Kött, Potatisgratäng och brunsås samt champinjoner med vitlöksost i :) till det drack vi vin och myste !
Idag körde jag hem daniel och sen kte jag till mamma. vi gick ut med hundarna en runda och sen bjöd dom på mat efter det följde jag med mamma till stan för hon skulle på något bankärende sen fikade vi på veras . det var myys :).
Ikväll vettifan vad som sker.

xoxo




Emma - Saknar dig Linnea, Min bästa vän :) <3


Kommentarer
Postat av: Nea

Vad mysigt!! Hoppas du får följa med :)

Du är MIN bästa vän <3

2010-04-07 @ 22:35:45
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0