040310

Söndag

TRÅÅKIGT! Vill verkligen inte lämna Linnea och Ida här för att åka hem i morgon. Kommer sakna dom så otroligt mycket! Just nu känns det förjävligt och förbannat dåligt att vi ska åka hem. Men det är ytterligare en dag mindre tills dom kommer hem på heltid :)
Jag och Linnea har precis haft lejonkungen maraton och kollat på både ettan och tvåan, dom är underskattade!!!
Vi vaknade runt 10.30 idag med, fast denna gången lite värre eftersom vi var ute igår och det blev en hel del dricka för min del. Kvällen igår kan beskrivas med: Taggbuske, en hel pizzeria skrattar, en död katt och en jävla massa sår på hela kroppen. Men det var såååå värt det ;).
Idag har vi bara suttit i lägenheten och slappat, kollat på film och ätit godis. Ikväll lagade Lotta och Mats taco gratäng med massa grönskaer och chips till. Det var bara så underbart gott. Jag och Linnea har även skypat med mami, saknar faktiskt hemmaplan lite nu med mamma, Pappa, daniel och Max. Det ska bli skönt att se dom igen.
ha de




JAG ÄLSKAR DIG ! <3

xoxo




Emma - Inte taggad för en tretton timmar lång färd hem i morgon :O

<3


Kommentarer
Postat av: Nea

JAG ÄLSKAR DIG MER ! Snart är ni hemma :) Har bara typ 12 timmar kvar. Kör försiktigt ! <3

2010-04-05 @ 09:40:46
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Mamma

Syskonkärlek är underbart att se!!! Ännu bättre att uppleva. Välkommen hem lilla hjärtat.

Puss

2010-04-05 @ 10:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0