030410

Lördag

GLAD PÅSk kan jag ju börja med att säga eftersom det är påskafton idag! Det är bog första påskaftonen som jag spenderar i Norge tror jag :) dom senaste har jag spenaderat antingen på fyllan i Annas hus eller ¨på sjukhuset i varberg, Men inte denna ;) .
Idag har Jag, Lotta, Mats och Putte varit och hälsat på Linnea och Ida på deras jobb. Vi var först nere hos Ida för att kolla hur hon hade det och samtidigt fick vi se folket vi skulle spendera kvällen med. Efter det gick vi upp till fruktavdelningen och Linnea där det var en kille som antagligen trodde att jag var Linnea eftersom han glodde så att ögonen höll på att trilla ut hahah :D, Lite obehagligt men ändå jävligt roligt! Vi köpte också lite alkohol som vi ska dricka ikväll, dock inte så mycket eftersom det är dom sjuuuuuuuukaste priderna jag har sett i hela mitt liv!! Så vi får även lite vin och cider av mats och lotta eftersom dom var smart a och ade med sig några flak och boxar med sig hit :).

Vi var också nere i hamnen och glodde där det bland annat låg en frnsk ubåt, det tycket jag var häftigt för jag har aldrig sett någon på riktigt :).

Ikväll blir det lite förkrök och käk hemma i lägenheten sen vidare till Totte och Elisabeth ( tror jag dom heter) sen vidare in i staden för att utforska krogarna :).Om en timme slutar Linnea och ida och då ska jag och Putte hämta dom. Här är fint väder och då brukar ju suget bli lite starkare :).

xoxo






Emma - Hoppas det tar sig rejält ikväll :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0