020410

Fredag

Ja, Idag vaknade jag brevid min syster, det var underbart. Vi somnade igår efter ett långt midnatts prat, sånt som bara hon och jag kan :). När vi väl var vakna så åt vi lite frukost som bestod av ägg mackor och kaffe, undebart!! Efter det så blev det bara att sitta i deras stora lägenhet och slappa, sen blev det en skön och välbehövlig promenad runt i Stavanger. Det var väldigt fint vid vattnet!! Sen tog vi bilen och åkte och utforskade staden vilket Linnea och Ida inte hade gjort ännu, så vi kollade vart dom jobbade samt vart kvadrat (en galleria som har 155 butiker) ligger ifall vi skulle vilja åka dit :)
I morgon ska Linnea och Ida jobba så då lär vi få fördriva tiden i lägenhehet själva ;)
Innan jag och Linnea somnar ikväll ska vi kolla ice age 3 , hört att den ska vara söööt. Vi pratade även med mami på skype idag, det var treeevligt :)

xoxo



Sis och jag :) <3



Hej :)




Emma - Hoppas på fint väder i morgon :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0