010410

Torsdag

Nu har vi äntligen kommit fram till Norge och Stavanger.Känns underbart skönt att se dom små söta ansiktena igen!! Vägen hit var väääldigt lång och krokig! Men nu är vi här och har precis knäckt en cider och snart blir det varma mackor.
Jag sov hos Daniel i natt och hade inte packat eller något alls så det blev uppstigning klockan 4 för att åka med min röda bil hem till min pappa och lägenheten för att påbörja packning för att sedan bli hämtad av bergman och putte :).
I morgon vet jag inte vad som sker, vet bara att det är skönt att vara i närheten av min syster igen :).
Saknar Daniel lite, Men snart ses vi igen!

xoxo




Emma - NORGE!!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj så fin blogg du fått <3 <3 <3

2010-04-02 @ 09:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0