280909

Hey !
Jag har bara en sak att säga, även om österrike var sinnes så är det helt galet sjukt skönt att vara hemma.. jag bara gillar det !
I österrike bjöds det på underbar utsikt, mat, engelska, våghals, sexprat långt in på småtimmarna och en hel del FEST ! Känner att det är typ läge att ta igen sig en månad efter denna veckan !
I lördags när jag kom hem så hämtade pappa och linnea mig på tågstationen, hur skönt som helst att se dom och hålla om dom. s
Sedan åkte vi hem och åt lite macka, efter det blev det leek med hjärtat som jag har saknat så. Vi sov hos pappa och Dagen efter, vilket blir söndag blev det att packa väskan för match men innan det blev det äta mat hos Mamma vilket var underbart gott, Tack !
Och sen , det jag har taggat för heela veckan, spela match mot bjurslätt HEMMA dessutom ! JATACK ! Vi spelade sjukt jävla bra ocg vann med 30 - 15. Tack Alla för en helt galet bra match . sen kollade vi på herrmatch och sen fick jag och ida ställa upp för b - laget hade inte tillräckligt med folk.
Nu är jag hemma hos pappa och har precis ätit pytt i panna , MUMS ! Har faktiskt också städat mitt rum . hade tänkt gå å raka benen.. börjar väl blii dax för det , men YSCH vad trååkigt et är !
Ikväll blir det träning och sen vettifan typ !
Skolan i morgon , aja då går väl de me !
Ha dé

Xoxo Emma <3


Kommentarer
Postat av: Nea

Du är ju för söt ! Saknar dig as mycket nu när jag är i halmstad. Men vi ses ju på onsdag igen :)

Puss kram<3

2009-09-29 @ 09:59:58
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0