180909

FREDAG IDAG !

Skolan var helt okej idag faktiskt hehe , Började klockan 8 och slutade halv 11.. inte helt fel faktiskt. Vi började med Samhällskunskap och sedan Matte B Där vi hade prov, tror faktiskt att det gick ganska bra, får hoppas på det om inte annat ;).

Igår när jag kom hem från skolan så skulle jag coh pappa åka till stan för att handla en ny träningsväska till mig men på vägen mötte vi pappas kompis Lasse och hans dotter Mimmi som skulle till hamnen och ta ut deras båt på en sväng, Svaga som jag och pappa blev ville vi självklart åka med och så blev det självklart ! Det var helt underbart att komma ut på vattnet och solen lös mig rakt i ansiktet, helt uppenbar gillade jag det skarpt ! Vi åkte till lejet och köpte glass på tre toppar, iaf jag coh Mimmi men pappa och Lasse drack öl i lagom mängder. det resulterade i att jag fick köra Lasses bil , först hem till dom och släppa av dom samtidigt som pappa hade beställt 5 flak cider och ett flak öl som vi fick med oss. Sedan var det till att susa hem till papi. Väl där så var det bestämmt att jag skulle åka till mamma och hälsa på, det gjorde jag och hon bjöd på kaffe och kaka medans vi tjötade som aldrig förr ! Sedan tillbax till pappa :). Pratade lite med killen innan jag skulle somna.

idag efter skolan så åkte jag och pappa ner till stan för jag behövde köpa lite presenter till Öserrike, jag köpte en dalahäst som det stog Sweden på.. det var en magnet man satte på kylskåpet sen köpte jag en annan dalahäst som man ska ha som prydnad och sen köpte jag en älg med en sverige flagga på .. det var en nyckelring! :) fett söt!
Nu kom Linnea till Varberg , antar att pappas korv med mos lockade ganska hårt !! hehe , kan jag faktiskt förstå ! Idag ska jag leka med Linnea och Danne för jag åker ju till Österrike i morgon, ysch.. Aja det kommer nog bli roligt..
Nu står min söta pappa och skalar potatis och kokar korv , han är den söööööööte <3
Kommer sakna alla här hemma som fan , speciellt min mamma, pappa lillebror, syster, mormor och Pojkvän !! Men det är bara en vecka, men kommer antagligen kännas som en hel evighet !
Jag får hoppas på en bra vecka i Österrike , så ses och hörs vi när jag kommer hem !!




Xoxo Emma <3


Kommentarer
Postat av: Nea

Kommer saknar dig, eller gör det redan ! Du kommer äga österike och jag lovar att din engelskalektion kommer äga fett :D<3

2009-09-18 @ 19:16:19
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0