160909

Sitter i skolan nu och väntar på att amttestugan ska börja , inte alls roligt. Den börjar typ kvartöver tre . ett tag kvar faktiskt ! på tal om ingenting alls så åt vi 8 pers i restaurangen idag, mycket gott .. och mycke bättre än fiskgratäng.
Efter det blir det att hämta Ida Bergman för vi ska kolla när min pajk spelar fotboll vid brandstationen, hoppas det går bra för dom !
Sen klockan 8 blir det träning i Idrottshallen , kommer nog bli guld .. är tagge som fan , synd bara att man missar första serie matchen som är på söndag tror jag,
Åker till österrike ¨på lördag , och jag har nog kommit fram till att det kommer nog inte bli så farligt ändå, mycket att göra bara ! väl hemma från österrike så är det projektarbete som väntar !! Aja, hoppas allt blir bra tillslut.. :)
Ingen syster på träningen idag heller , alltid lika tråkigt ! Hoppas dom kan få tummen ur och besluta om ditt bidrag nu sis !! Saknar dig..
I morgon blir det skolan så vitt jag vet, på tal om vitt.. hela mitt papper med närvaron på är vitt och jag bara älskar det, börjar närma sig den där pussen nu babay !!! :D '
Jahopp , dax att göra nått annat roligt nu, kanske skriva ut bilder till engelska lektionen vi ska hålla i österrike.

Ha dé
Xoxo Emma <3


Kommentarer
Postat av: Nea

Ja det hoppas jag med ! Saknade är stor. <3

2009-09-16 @ 15:41:38
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0