150909

Tisadg idag , helt okej dag i skolan tog bla. skolkort , fan va vi va snygga , helt sjukt!!!
igår var det den 14 , min och babys dag , 7 månader redan .. kan typ inte fatta att tiden går så galet fort.
Träning igår med , gott att få svettas lite. :)
Idag är jag galet trött så tänkte bara blogga lite kort och sen blir det nog vilan för mig hehe, sitter och lyssnar på Leona Lewis- Yesterday nu , den är galet gammal , men faan så bra ! Känner att det är dax att få ihop lite skön musik innan man ska dra iväg till österrike , YSCH!!
Men kommer nog blir kul , kanske ! var på ticket idag och betalade 1000 kronor till napa reasn! Ska också skriva massa cv så man kan söka några jobb kanske , hade ju inte vart fel.. :)
Saknar min pajk , vilket också är helt galet med tanke på att jag var där igår, men kan vara bra att sakna ! Jag gillar det ! Saknar också mami och mormor , har inte träffat dom på jätte länge känns det som , typ läge att åka dit med lite fika snart !

ha dé

Xoxo Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0