130909

då var helgen slut, alltid lika tråkigt när man vet att det är måndag i morgon !

Fredagen var kul som fan, först var jag i skolan började typ 8.10 och slutade 11.. det gillade jag.hem å tagga som fan till på kvällen då det skulle bli fest ! Ida kom till mig för att börja festen, men det tog ett tag eftersom jag skulle hämta louise vid halv 8. Efter ett tag kom linnea, vi blev jätte hungriga så vi kunde inte vänta på louise så vi drog och köpte kina mat .. MUMS ! Efter maten så var det dax att börja göra sig iordning för att sedan hämta louise och åka å köpa pizza till henne ! Sen började vi , å jag bara gillade det.
vi körde öl spel och lite annat, bla. Jag har aldrig och det lovar jag , det var inte sista gången.. FYFANVAKUL!
21.45 kom putte och hämtade oss för vi skulle till Bongon och bowla .. hur kul som helst trots att jag förlorade , får väl skylla på att jag hade druckit en del (A). vi åkte vidare till nyfiket och in i dimman, sedan tog jag och Danne taxi till mig .. sen i säng.
Vaknade och mådde hyffsat bra , men tro mig , det blev myyyyycket värre !

Lördagen blev lugn med massa sov och donken (v) . Senare på kvällen blev det film och sova hos bästa killen .

Söndagen idag har tillbringats mestadels hos Danne, vi softade och åt fruktansvärt god mat, sedan blev det prommenad på den så kallade dagganrundan eller nått sånt å det tyckte tydligen Danne var passande, fråga mig inte varför !!? :@
Nu sitter jag hos pappa som "kollar" på F1, tror dom flesta kan lista ut vad det betyder ;) han är söt iaf !
Senare blir det prommend med Jennifer iaf , det ska bli mysigt !
Vill säga också att fredagen var Guld tjejer , det måste göras om ! Hoppas också att mamma blir bättre snart , inte alls roligt att vara sjuk !

Ha dé



Puss



Puss



Puss




Puss





Xoxo Emma <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0