100909

Torsdag! Redan torsdag.. heelt galet vad veckorna går fort..
Igår var jag i skolan .. helt okej, efter det blev det bara att slappa i madrassen som är galet skön ! Senare på kvällen kom killen som luktade fruktansvärt gott , MUMS !
Idag skolan (som vanligt nuförtiden) Slutade typ 2 helt okej .. sedan åkte jag ner till stan och fikade med Ida bergman på blå dörren, mycket mys på det vi fixade även en bowlingbana till i morgon då vi ska bowla och bli fruktansvärt fulla :D hehe , nä men vi ska ut å ha lite trevligt i morgon , Jag, Linnea, Ida och louise ska bli mycket trevligt ! Vi var även och skåpade glass på donken (v) . Jag var även och kollade på fotboll med Mami när max spelade , han och hela laget var jätte duktiga men dom förlorade tvärr med 5-1, tyckte synd om dom för dom slet så hårt ! Aja , bättre lycka nästa gång :)

Imorgon blir det skolan sen fest !
Puss på det !!

Xoxo Emma <3


Kommentarer
Postat av: Ida BERGMAN xD

Du och jag hade det riktigt trevligt idag och det är aldrig fel att skåpa sig ;) Imorn kommer det att bli GULD!<3 jag bara älskar det :)

2009-09-11 @ 00:33:57
Postat av: Ida BERGMAN xD

Ps. LILLA BRÄNDA KYCKLINGEN PÅ BILDEN :D

2009-09-11 @ 00:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0