090909

Halva veckan redan avklarad, börjar närma mig den där pussen nu, Danne !! Hehe , Hmm .. nä men
Som sagt onsdag idag .. För er som har missat så har jag och Linnea tatuerat oss .. mycket fint men även mycket mycket AJ ! Men det var värt varenda sekund av smärta.. Linnea ? :D Haha
Jaja kollade även fotboll när killen spelade med korpen .. mycket bra eftersom dom vann med 3-1, Wohoo !
Idag var jag i skolan fårn 8.10 till 13.50.. skulle egentligen vara där till 16.40 .. men kände att det inte var läge att bara gå dit och låna en bok typ .. å det är ju inte obligatorsikt heller så jag får ingen röd frånvaro ..
Började förövrigt dagen med att försova mig.. vaknde 07.48 och vi börjar 8.10 .. men jag hann , fattar inte hur .. men det gjorde jag ! :D
Idag blir det ingen träning för min del .. lilla aj på foten, men ska nog dra ner och kolla så dom sköter sig hehe .
Lekte även med killen min igår , kollade film mycket mys , Puss på han !
Ja ja .. nu ska jag kolla film tror jag .,
Ha dé

Här är den ! Puss<3


Xoxo Emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0